Mail: boekhouding@zavo.be
Telefoon: 02/709 04 90
Waar kan je ons vinden? J.F. Kennedyplein 5A
1930 Zaventem
vragen over facturen van de schoolkosten
vragen over facturen van de eindreizen
vragen over de betaling van de boeken
gesprek ivm betalingsmoeilijkheden
Voor het 1ste, 2de, 3de, 4de en 5de jaar werken wij met voorschotfacturen. Voor de betaling van de voorschotfacturen is er de keuze tussen:
Gespreide betalingen via maandelijkse facturen (oktober tot en met juni). De betaling van deze facturen verloopt via een verplichte domiciliëring. De inningen gebeuren telkens op de 7de dag van de maand. Eind juni wordt de afrekening opgemaakt van de werkelijke kosten voor het schooljaar. Indien er meer voorschot is betaald dan de werkelijke kosten, wordt het tegoed teruggestort op uw bankrekening. Indien de werkelijke kosten hoger zijn dan de betaalde voorschotten, worden deze kosten ook geïnd via de domiciliëring.
Indien er geen domiciliëring gewenst is, dient het volledige voorschotbedrag in één keer betaald te worden in de maand oktober.
De 6de en 7de jaars krijgen 4 facturen per schooljaar:
eerste factuur voor de herfstvakantie
tweede factuur voor de kerstvakantie
derde factuur voor de paasvakantie
laatste factuur eind juni
Voor de eindejaarsreizen van de zesde jaars en de skistage in het vijfde jaar SPB, BESP en SPW worden er aparte voorschotfacturen opgemaakt. De eindfactuur van deze reis met afrekening van de betaalde voorschotten volgt in het tweede trimester van het schooljaar.
Op het einde van het schooljaar ontvangen de ouders en de leerlingen een link via mail/smartschool om de boeken te bestellen bij Lichtvis, volgens de door de school opgegeven boeken- en materiaallijsten per klas.
De betaling moet voldaan worden tegen de datum die opgegeven is op de bestelpagina (eind augustus).
De boeken worden op school geleverd en verdeeld.