Mail: boekhouding@zavo.be
Telefoon: 02/709 04 90
Waar kan je ons vinden? J.F. Kennedyplein 5A
1930 Zaventem
vragen over facturen van de schoolkosten
vragen over facturen van de eindreizen
vragen over de betaling van de boeken
gesprek ivm betalingsmoeilijkheden
Wij werken met voorschotfacturen. Voor de betaling van de voorschotfacturen is er de keuze tussen:
Gespreide betalingen via maandelijkse facturen (oktober tot en met juni). De betaling van deze facturen verloopt via een verplichte domiciliëring. De inningen gebeuren telkens op de 7de dag van de maand. Eind juni wordt de afrekening opgemaakt van de werkelijke kosten voor het schooljaar. Indien er meer voorschot is betaald dan de werkelijke kosten, wordt het tegoed teruggestort op uw bankrekening. Indien de werkelijke kosten hoger zijn dan de betaalde voorschotten, worden deze kosten ook geïnd via de domiciliëring.
Indien er geen domiciliëring gewenst is, dient het volledige voorschotbedrag in één keer betaald te worden in de maand oktober.
Voor alle meerdaagse buitenlandse reizen worden er aparte voorschotfacturen opgemaakt. De eindfactuur van deze reis met afrekening van de betaalde voorschotten, volgt na de reis.
Op het einde van het schooljaar ontvangen de ouders en de leerlingen een link via mail/smartschool om de boeken te bestellen bij Lichtvis, volgens de door de school opgegeven boeken- en materiaallijsten per klas.
De betaling moet voldaan worden tegen de datum die opgegeven is op de bestelpagina (eind augustus).
De boeken worden op school geleverd en verdeeld.
Een herstelling van de laptop die buiten garantie valt bedraagt € 39. Deze facturen worden niet geïnd via domiciliëring maar dienen per overschrijving betaald te worden.